Barnmouse Blitherings


More Letters To Gym People! Finally!
May 17, 2007, 1:50 am
Filed under: general wonderment, Public Humiliation, whineyness

Yeah. I know. I’ve been horrible about posting lately. What can I say other than oops…sorry…my bad? So I’ll try to make it up to y’all with some more letters to gym people. Yay! Aren’t you excited?! I know I am! I mean really, me criticing people at the gym? Who wouldn’t wanna read that?!

To Weird-Guy-In-Workshirt:

Umm. A workshirt? Really? How comfortable can that be? (Seriously y’all…a button-down workshirt with a name patch) I guess there’s nothing really wrong with it, but dang if it didn’t look weird. And please do something about the obviously itchy underwear you were wearing. I know that there are other possibilities for why you couldn’t leave yourself alone, but I don’t want to think about them.

So. In the future. Try a t-shirt at the gym. You’ll find that you’re much more comfortable and get lots less strange looks from other people. And speaking of strange looks, the itchy undies situation. Please remedy that. Or at least pick an elliptical more than one away from me when the entire line of them are empty. I was on the one at the end for a reason.

Thank you for your time,
The-girl-who-is-going-to-start-putting-“This Machine Is Broken”-signs-on-the-machines-around-her

To the Very Affectionate Couple:

Omigod y’all….get a room. No one wants to see that. I seriously thought I was gonna barf. That’s the sucky thing about being on a workout machine and seeing something that makes you wanna hurl. You can run faster and faster, but you don’t actually get away from anything. Like the guy in the bright red sweatpants and the bright yellow sweatshirt (yes, I’m talking to you…You looked like a hotdog) walking over to his girlfriend/wife/hooker/whatever (yes, now I’m talking to you, a bra is not a shirt) every 5 damn minutes to suck face and pat her on the butt while the girl on the elliptical (hey, now we’re talking about me! in a respectable amount of clothes that don’t remind me of any kind of food) is trying not to be sick.

See what you made me do? I’ve never seen so many parenthases in my life!

To recap: don’t make out at the gym, especially when dressed as a hotdog and a stripper.

Barfing-ly yours,
the-girl-who-will-now-never-be-comfortable-wearing-anything-less-than-baggy-shirts-
to-the-gym-thanks-to-you

….and finally….

To The Hot Guy Who Doesn’t Go To The Gym Enough:

Dear Hot Guy,

Please come back. I’m sorry about the drool. I promise to bring a towel next time. And maybe I’ll even try not to stare as much (who am I kidding, I’ll just wear my sunglasses). And even though you walk like you’re pretty full of yourself, I won’t judge. I mean, hell, if I looked like that I’d probably be pretty full of myself too. And hey, I could be wrong! You’ve just got a little bit of that Christian Bale in American Psycho thing going on. All that aside…you’re pretty… ~drool~

Oops…there I go again.

School-girl-crushingly Yours,
barnmouse

**barnmouse disclaimer**

“NOT THAT THERE’S ANYTHING WRONG WITH THAT”

thankyouveddymuch

Advertisements

5 Comments so far
Leave a comment

Did I already ask you this? Did you answer? What gym is this? Are we stalking the same hot gym guy??

Comment by Beth

hahahahahaha, you kill me! I’m constantly looking at people at the gym, and reminding myself what is and is NOT ok 😀 Geez, if only others would do that now!!

Comment by Arlene

beth – it’s not in Raleigh. it just opened up a few months ago. sound like your gym? possibly we are stalking the same hot gym guy! 😛

arlene – I WISH! Some people at the gym seem to think that since they’re paying dues that they can act like they would at home! I want to post a sign that says “You Are Not At Home. Keep You Damn Shoes ON!”. LOL

Comment by barnmouse

Seriously…. why do people come and get on the machine RIGHT NEXT TO YOU when there are 100 other machines available??? I HATE that!! It gives me the creeps.

Comment by I'm really not that angry.....

not that angry – OMG! I know!!! That irks the hell out of me! I have a space bubble, now get the hell away from me, kthx? And keep your damn shoes on! LMAO! I still have no idea what that was all about.

Comment by barnmouse




Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s



%d bloggers like this: